Volem sentir les veus del SAF!

Els usuaris del Servei d’Activitat Física formeu actualment un grup de més de 7.000 persones que compartiu les ganes de practicar activitat física. Des del SAF us proposem tot un conjunt d’activitats que us poden interessar, però heu de saber que també ens interessa conèixer la vostra opinió sobre aquestes activitats i totes aquelles propostes que ens vulgueu fer. Penseu que sou més de 7.000 veus que ens agradaria escoltar i que, si cada una aportés una idea, podríem millorar el SAF entre tots. Ens agraden els usuaris que tenen coses a dir, els que participen i expliquen la seva experiència amb nosaltres i els que s’animen a fer-la pública a través de la xarxa.

Avui hem volgut fer un recopilatori d’alguns dels treballs que han estat fets de manera desinteressada pels usuaris del SAF i altres membres de la comunitat universitària que han volgut donar-nos a conèixer. Us animem a veure’ls i prendre’n exemple, ja que ens agradaria que tots diguéssiu la vostra!

No us espanteu! No és necessari fer un vídeo, ni un llarg escrit, però us recordem que podeu interactuar amb nosaltres a través del nostre Facebook, del Twitter o deixant comentaris a aquest mateix blog.

Explica la teva experiència

Alguns usuaris del servei s’han animat a resumir la seva experiència amb alguna de les activitats del SAF i explicar-la a la xarxa a través de fotografies, com en el cas del Taekwondo en aquesta web.

A través de reportatges…

D’altres, han anat a cercar ells mateixos l’experiència dels usuaris. És el cas d’un grup d’estudiants de Periodisme que es va animar a fer el seu propi reportatge sobre l’esport al Campus, amb una forta presència del SAF.

…i fins i tot anuncis!

Si els estudiants de Periodisme feien referència al SAF, els seus companys de facultat no podien ser menys. Un grup d’estudiants de Publicitat i Relacions Públiques es va animar a fer una petita campanya publicitària sobre “La setmana de la dona, que celebrem cada any la setmana del 8 de març en motiu del Dia de la Dona treballadora.

embedded by Embedded Video

YouTube Direktheight=”244″]http://www.youtube.com/watch?v=T1Skzg8CK1E[/youtube

No podien faltar els futurs mestres d’educació física, tres dels quals van enregistrar un vídeo anunciant el SAF d’una manera alegre i entretinguda.

embedded by Embedded Video

YouTube Direktheight=”244″]http://www.youtube.com/watch?v=1V3C9c59cMk[/youtube

I vosaltres, us divertiu al SAF?

Participa!

Aquesta setmana celebrarem amb tots vosaltres la Castanyada i el Halloween. Una bona manera de fer-nos conèixer la vostra experiència és que compartiu comentaris i/o fotografies de les activitats especials que farem. Esperem que gaudiu d’aquesta setmana de por… I que ens ho feu saber!