Unitat de Formació i Autoaprenentatge (SdL)

Intel·ligència col·lectiva al servei de la formació: [1] Bloc d’aplicacions per aprendre llengües

Jun 15 2009

[97] KARAOKEPARTY

Posted in General |

KARAOKEPARTY

karaoke.jpg

En aquesta pàgina es pot tenir accés a un gran nombre de cançons en diversos idiomes (no en català) en versions força correctes. Una gran eina per posar els estudiants a cantar a la classe! Si es vol tenir accés a música nova, s’ha de pagar una subscripció. [Sílvia Solà]

This entry was posted on Dilluns, 15 Juny, 2009 at 17:51 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “ [97] KARAOKEPARTY”

1. Clara Lara Terrero Says:

Aquesta pàgina serveix no només per introduir, practicar i mantenir vocabulari d’una forma molt amena, si no també per
    desenvolupar interaccions des de debats sobre temes relacionats amb la lletra de les cançons, fins a presentacions orals individuals o competicions d’expressió oral (pronunciació), les quals els mateixos alumnes poden avaluar o simplement per plaer. També aquest web pot ser útil per escriure, per exemple una crítica sobre la lletra de cançons, com les cançons representen les dones, les minories social, etc.

2. Lucía Says:

Me parece interesante la posibilidad de cantar canciones siguiendo la letra en la lengua que estás aprendiendo, pero la verdad es que no he podido encontrar canciones en español. Me he registrado para poder solicitar canciones nuevas, pero no he obtenido respuesta. En fin, qué le vamos a hacer.

3. linda moody Says:

És una eina divertida i bona per treballar la pronunciació i entonació d’anglès amb grups per individus.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.