Unitat de Formació i Autoaprenentatge (SdL)

Intel·ligència col·lectiva al servei de la formació: [1] Bloc d’aplicacions per aprendre llengües

Abr 06 2009

[6] VOZME

Posted in General |

VOZME

vozme.jpg

Free Online Text To Mp3 Converter. VozMe is a simple online application which converts a block of typed text into an accompanying sound file (MP3). You can also add the vozMe plug-in to your website or blog and allow your visitors to easily hear your posts.

This entry was posted on Dilluns, 6 Abril, 2009 at 11:21 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “ [6] VOZME”

1. clara lara Says:

Molt interessant! ja que els alumnes tenen preferència per combinacions de sons i tamany de les frases de la seva llengua materna, per tant, aquesta eina els facilita el procés de memoritzar, assimilar, internalitzar lèxic a la segona o tercera llengua a partir de escrits convertits en mp3.

2. Belén Says:

He mirat el Vozme i m’ha semblat una mica de màgia. Té incorporat un sistema fonètic? La veu masculina és vibrant i de vegades sembla que parli corrents, bé però tot i així s’enten el que diu. Per les meves classes no hi veig quina utilitat pot tenir. Viuen al país i per tant tenen millors possibilitats de sentir veus veritables.

3. Belén Says:

Per cert que he sentit la veu femenina i té un to més robòtic, parla molt ràpid.

4. Isabel Cama Says:

Volia fer-lo servir com a eina de consulta per a la pronunciació en català per als meus alumnes de Suficiència 1, però no totes les pronunciacions que fa són correctes. Proveu la paraula “ametlla”.

5. 1. Eines, recursos, aplicacions del web 2.0 per al foment de l’aprenentatge autònom de llengües « Aprenentatge autònom Says:

[…] (etiqueta “argumentació” del bloc d’aplicacions), un conversor de text a veu com Vozme o algun generador de mapes conceptuals (trieu-ne un a partir de l’etiqueta “mapa […]

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.