Unitat de Formació i Autoaprenentatge (SdL)

Intel·ligència col·lectiva al servei de la formació: [1] Bloc d’aplicacions per aprendre llengües

Abr 06 2009

[22] MYHAPPYPLANET

Posted in General |

MYHAPPYPLANET
logo-myhappyplanet.jpg

Aprenentatge de llengües tot fent amics i de manera divertida. Comunitat d’aprenentatge en línia per a persones apassionades en l’aprenentatge de llengües. Amb MyHappyPlanet pots parlar amb un parlant nadiu, aprendre d’altres cultures i fer amics arreu del món. Llegiu-ne un comentari d’una persona del Servei de Llengües.

This entry was posted on Dilluns, 6 Abril, 2009 at 15:52 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “ [22] MYHAPPYPLANET”

1. Ute Prause Says:

idóneo para estudiantes de nivel alto en alemán. Mas practico y con mas autenticidad que la alternativa, que consiste en buscarse una persona nativa para un hacer intercambio: mas practico porque el alumno no esta limitado por el lugar donde vive y mas autenticidad porque se puede encontrar y comunicar a través de myhappyplanet con gente con que comparte no solamente el interés por los idiomas sino cualquier otro tema.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.