Seminari d’Arqueologia del Pròxim Orient (15 Novembre a les 10:00h)

Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres de Bellaterra demà dijous 25 de Novembre a les 10h.

Com cada any s’ha preparat una nova edició del Seminari d’Arqueologia del Pròxim Orient (edició 2018-19). Aquesta vegada centrada en les novetats de la recerca prehistòrica a la zona del Zagros (Kurdistà Iraquià). Entre les novetats cal citar la conferencia de l’investigador  Dlshad Mutalb (Servei
d’Arqueologia de la Direcció General d’Antiguitats, Regió del Soran, Iraq), que exposarà els treballs actuals a la Cova de Shanidar. També s’exposarà l’estat de la recerca que el nostre grup GRAMPO/SAPPO/UAB efectua  en la regió.

Es farà a la Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres de Bellaterra el proper dijous 15 de Novembre a les 10h.

Us hi esperem a tots.

Zagros Mountains, the largest mountain range in Iran and Iraq.

No Responses to “ Seminari d’Arqueologia del Pròxim Orient (15 Novembre a les 10:00h)”