Pràctiques de camp a Aigüestortes

Estudiants fent pràctiques de camp

Entre els dies 17 i 22 de juny de 2018 van tenir lloc les activitats pràctiques d’arqueologia a l’aire lliure desenvolupades a dins del curs del Grau d’Arqueologia, Mètodes de camp d’arqueologia prehistòrica, fetes al Campus d’Arqueologia i Paleontologia UAB que gaudim al Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici, al Pirineu nord-occidental de Lleida.

Aprofitant l’arribada de l’Estiu, vàrem portar a terme activitats de pràctiques de prospecció intensiva i documentació de diversos jaciments localitzats a la zona de la capçalera de la Noguera de Tor, al municipi de la Vall de Boí-Taüll, concretament, a la localitat de Caldes de Boí. Entre els jaciments estudiats hi ha diversos abrics així com estructures ramaderes i bancals, situats en tots els casos als fons de vall, entre 1500 i 2000 metres d’altitud. A banda de les activitats de pràctiques arqueològiques les i els alumnes de segon curs del grau d’arqueologia van participar en diverses activitats docents i sortides de camp.

No hi ha respostes per a “ Pràctiques de camp a Aigüestortes”