El passat dimecres 21  de febrer els estudiants de l’especialitat de Arqueologia Prehistòrica del Màster Prehistòria, Antiguitat i Edat mitjana, varen assistir en el Museu Nacional d’Arqueologia de Catalunya a la inauguració de «Arquitectura talaiòtica a la Prehistòria de Menorca» la qual recordem desvela, a través de l’arquitectura, els universos simbòlics dels homes i les dones que van habitar l’illa durant aquest període.  L’origen menorquí de dues estudiants del curs feu que es pogué tenir una visita guiada ben especifica i d’alta qualitat.

No Responses to “ VISITA DELS ESTUDIANTS/ES DEL ITINERARI DEL MÀSTER A L’EXPOSICIÓ DE PREHISTORIA DE MENORCA AL MUSEU D’ARQUEOLOGIA DE CATALUNYA”