La Residència d’Investigadors CSIC-Generalitat de Catalunya té el plaer
d’invitar-vos, en el marc del cicle “Ciència Editada”, a la presentació del llibre

Assumpció Vila Mitjà,

Jordi Estévez Escalera, Francesca Lugli, Jordi Grau Rebollo

La presentació comptarà amb la participació dels Drs. Jordi Estevez (UAB), Assumpció Vila (CSIC) i Jordi Grau (UAB) i l’obra serà presentada per la Dra. Dolors Molas Font, professora d’Arqueologia de la Universitat de Barcelona, i Eva Ros, màster en Arqueologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’acte tindrà lloc el dimarts, 20 de març de 2018, a les sis del vespre, al Saló d’Actes de la Residència d’Investigadors CSIC-Generalitat de Catalunya, carrer Hospital 64. Barcelona. Tel. 93.443.27.59, www.residencia-investigadors.es

presentacio llibre

No Responses to “ La reproducción en la Prehistoria. Imágenes etno y arqueológicas sobre el proceso reproductivo”