Tell Lashkir: arqueologia a 85 km. de Mossul

El GAPP us convida a la primera conversa patrimonial de 2017 amb membres del GRAMPO (UAB). Tindrà lloc el proper 25 de gener a les 19 hores al Seminari de Prehistòria i Arqueologia de la Universitat de Barcelona, Carrer Montalegre 6, 08001, Barcelona (primera planta).

Xerrada dirigida per la Dra. Margarita Díaz-Andreu i la Dra. Apen Ruiz, amb els ponents:

Roger Alcàntara Fors, Ricard Arnaiz Guiu, Adrià Breu Barcons i Quim Sisa López de Pablo

Grup de Recerca en Arqueologia del Mediterrani i Proper Orient (GRAMPO)

Tell Lashkir: arqueologia a 85 km. de Mossul

Tell Lashkir és un jaciment situat a les afores de la ciutat d’Erbil, capital del Kurdistan iraquià. Entre 2015 i 2016 un equip del GRAMPO hi va desenvolupar dues intervencions arqueològiques emmarcades en un projecte d’investigació desenvolupat conjuntament amb la Universitat de Salahaddin i la Direcció General d’Antiguitats del Kurdistan. Es presenten les experiències viscudes fruit d’aquesta cooperació i del desenvolupament d’aquestes activitats en una zona envoltada per una guerra en actiu i de gran repercussió en els mitjans de comunicació.

No Responses to “ Tell Lashkir: arqueologia a 85 km. de Mossul”