Convocatòria CASB Fellows Program 2015-2016:  Ajuts per a estades de recerca per a recents doctorats a universitats dels Estats Units.

La data límit oficial per presentar les sol·licituds al registreGeneral de la UAB (Edifici A, Rectorat), és el dia 15 de juny de 2015
Subunitat que gestiona la convocatòria: Incorporació i Mobilitat

La convocatòria està disponible al portal d’Ajuts, Beques i Convocatòries de la UAB  i en cas de dubtes, podreu adreçar les vostres preguntes al formulari que trobareu al final de la informació de la convocatòria.

Informació per a l’acreditació i avaluació de la recerca

No Responses to “ Convocatòria CASB Fellows Program 2015-2016: Ajuts per a estades de recerca per a recents doctorats a universitats dels Estats Units.”