Seminari: “Los sepulcros colectivos del final del neolítico en la región de Paris. Una visión innovadora”, a la UAB

Demà dimecres 18 de març de 2015 es durà a terme el seminari de recerca: “Los sepulcros colectivos del final del neolítico en la región de Paris. Una visión innovadora”, que anirà a càrrec del Doctor Arnaud Blin de l’Institut National de Patrimonie de France, (Paris).

L’acte, que ha estat organitzat pel Grup de Recerca Arqueològica del Mediterrani i del Pròxim Orient-GRAMPO, tindrà lloc de 11,30 a 12,30 hores a la sala d’Actes de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona

LOS SEPULCROS COLECTIVOS DE LA REGIÓN DE PARIS

No Responses to “ eminari: “Los sepulcros colectivos del final del neolítico en la región de Paris. Una visión innovadora”, a la UAB”