convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB

15 de desembre, s’han publicat les bases reguladores de les dues convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB:

• Convocatòria XXXII adreçada a membres del PDI i PAS per a dur a terme projectes de cooperació universitària en països del Sud i activitats d’educació per al desenvolupament al campus de la UAB.  El període per a la presentació de sol•licituds s’obrirà el dia 7 de gener i finalitzarà el 20 de febrer de 2015.
  • Convocatòria E2014-2015 adreçada a estudiants de postgrau, màster i doctorat per a promoure la participació en accions de cooperació universitària en països del Sud i d’educació per al desenvolupament vinculades al seus estudis. La convocatòria s’obrirà i resoldrà en tres períodes. El primer del 7 de gener fins el 27 de març de 2015; el segon fins el 30 de juny de 2015; i el tercer fins el 30 d’octubre de 2015.

Les bases i els formularis de les convocatòries estan disponibles a la pàgina web de la Fundació Autònoma Solidària.

Per a més informació, dubtes o assessorament, podeu adreçar-vos al 935814041 o bé a fas.cooperacio@uab.cat

No Responses to “ convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB”