Seminari: “Arqueologia de l’Aigua: estructures hidràuliques del passat”

Arqueologia-de-lAiguaEl proper 7 de maig està programat un seminari sobre “Arqueologia de l’Aigua: estructures hidràuliques del passat”, que organitzen el Seminari d’Estudis i Recerques Prehistòriques i l’Institut de Recerca de l’Aigua de la Universitat de Barcelona,  coordinat pels Drs. Santiago Riera i Miquel Salgot i serà presentat per la Dra. Mª José Montoro (Directora de l’Institut de Recerca de l’Aigua) i el Dr. Josep Mª Fullola (Director del SERP-UB). L’acte tindrà lloc a la sala Gran de la Facultat de Geografia i Història (C/ Montalegre 6), de 16,00 a 20,00 hores.

| Descarregueu el programa clicant aquí |

_________________________________________________________________________________

font: tribuna d’arquelogia

No Responses to “ Seminari: “Arqueologia de l’Aigua: estructures hidràuliques del passat””