Seminari d’Arqueologia prehistòrica (departament de prehistòria de la UAB)
El patriomoni cultural i la política contemporànea. Els exemples de les antigues bases de míssils soviètics de Cuba i els jaciments patrimonials de Suècia.
Anna-Carin Andersson i Hajan Karlson ( departament d’estudis històrics de la Universitat de Gotemburg)
9 d’abril de 2014

Noticia a la web de la Universitat de Gotemburg : http://historiskastudier.blogg.gu.se/2014/04/25/fran-boplatsen-la-draga-till-gruvan-i-gava-reflektioner-fran-ett-erasmusutbyte/
9 d’abril de 2014 15.30 a 16.30