La Societat Catalana d’Arqueologia, amb el suport de la Facultat de Geografia i Història – UB, ha organitzat  el curs d’arqueologia romana: “Entre l’oci i el negoci: fòrums, temples i edificis d’espectacles a l’antiga Roma”, que serà impartit pel Doctor Carles Buenacasa.El curs tindrà lloc del 11 al 23 de novembre de 2013, a l’aula 222 de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, (c/ Montalegre, 6-8). Es completarà amb una sortida a Tarraco el dissabte. L’últim dia del curs el professor Buenacasa farà entrega d’un llibre de la seva autoria a tots els participants.

La Universitat de Barcelona reconeix aquest curs amb 1 crèdit de lliure elecció pels Graus d’Arqueologia, Història i Història de l’Art

| Descarregueu el programa amb les condicions d’inscripció i altres informacions clicant aquí |

__________________________________________________________

Font: Tribuna d’arqueologia