estratjoveDes d’Estrat Jove, Col·lectiu d’estudiants d’arqueologia de la UAB (Universitat Autónoma de Barcelona) reobrim el període de rebuda de articles per a la nostre revista, Estrat Crític nº 7. Degut a diverses causes, entre les quals la falta  de articles, hem hagut de enrederir la publicació d’aquest número. Per aquest motiu, fem una crida a tots els interessats (estudiants de grau, llicenciatura, máster o doctorands) en publicar articles a la nostre revista.

Per els que no ens coneixeu, Estrat Crític es una revista feta per i per a els estudiants d’arqueologia per promoure l’ investigació i el coneixement crític de la nostre disciplina i fomentar la col·laboració i el associacionisme i així promoure una arqueologia crítica i social que serveixi per construir una consciència històrica de canvi per la societat.

Els apartats de la nostra revista són quatre:

·         Articles científics, apartat pels articles que exposin qualsevol tipus d’investigació de temes actuals.

·         Articles de crítica, secció on s’exposen visions de crítica social, de la disciplina o del seu estudi.

·         L’apartat de dossiers, dedicat als resums i exposicions de diverses mètodes i tècniques d’arqueologia, per facilitar una formació metodològica bàsica de la disciplina.

·         L’última secció de la revista, és l’apartat de ressenyes.

Salut.

Estrat Jove.

From Estrat Jove, Collective of archeology students of the UAB (Autonomous University of Barcelona) reopened the period for receiving articles for our magazine, Estrat Critic No. 7. Due to various reasons, including the lack of articles, we have had to delay the publication of this number. For this reason, we call on all who are interested (undergraduate, degreee, master or doctorate) in publishing articles in our magazine.

For those who do not know us, Estrat Critic is a magazine made by and for students of archeology to promote research and critical knowledge of our discipline and encourage collaboration and partnership and so promote social critical archeology and serve to construct a historical consciousness of change for society.

The sections of our magazine are four:

• Scientific articles, the articles section to expose any research on current topics.

• Articles of critical section which displays socially critical visions of both the discipline and its study.

• The dossiers section devoted to abstracts and presentations of various methods and techniques of archeology, to provide a basic methodological training discipline.

• The last section of the magazine, is the reviews section.

Thank you very much for your support and hope to receive your items soon.

Regards.

Estrat Jove.

____________________________________________________________________________________

per més informació:estrat.jove@gmail.com