Sessió inaugural del 12è Cicle Anual de Seminaris sobre Migracions del Grup de Recerca sobre Migracions (GRM GRM, Departament de Geografia, UAB). Aquest cicle enguany arriba a la seva dotzena edició amb la realització d’un monogràfic titulat “Migracions, Arts i Cultura”.

La sessió inaugural anirà a càrrec del professor Marco Martiniello (Université de Liège, Belgium) i porta per títol “Popular Arts, Ethnicity and Migration” (26 de setembre de 2013, 10:30h, Sala de Juntes” de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

L’aforament és limitat i els seients s’assignaran per ordre d’arribada.

* Si us plau, abans d’assistir als seminaris, consulteu la pàgina web http://geografia.uab.es/migracions per possibles canvis de darrera hora.

** La llengua emprada en cada seminari és la indicada en els respectius títols.

*** En cas de dubtes, podeu contactar a: gr.recerca.migracions@uab.es

El GRM va ser distingit com a Grup de Recerca Consolidat per l’AGAUR (Generalitat de Catalunya) i està coordinat per Ricard Morén-Alegret. Aquesta sèrie de seminaris està cofinançada pel programa SGR 2009-2013 de l’AGAUR.

One Response to “ Sessió inaugural del 12è Cicle Anual de Seminaris sobre Migracions del Grup de Recerca sobre Migracions”

1. […] Bellaterra. Dept. de Prehistòria. […]