web de la Universitat a l’Abast (www.uab.cat/abast)

Ja està disponible al web de la Universitat a l’Abast (www.uab.cat/abast) la Guia de l’Estudiant per al curs 2013/2014 del programa Aprenent al Campus, el programa de formació permanent de la UAB adreçat a persones majors de 50 anys.

Aquest curs oferim més de 350 assignatures que s’imparteixen al campus de Bellaterra de la UAB. Aquestes assignatures han estat seleccionades pels coordinadors i coordinadores de les 33 titulacions de les què procedeixen.

Volem agrair especialment als deganats, gestions acadèmiques i coordinadors i coordinadores de titulació pel seu ajut a l’hora de facilitar l’elaboració de la Guia de l’Estudiant, així com als professors i professores que fins ara han acollit l’alumnat de la Universitat a l’Abast.

Si volen fer realitzar alguna consulta al respecte de la Guia de l’Estudiant o de la Universitat a l’Abast en general, no dubtin en posar-se en contacte amb la coordinació tècnica del programa (Sergi Arenas, ext. 3441).

No Responses to “ web de la Universitat a l’Abast (www.uab.cat/abast)”