becas de colaboración con los departamentos

El passat 13 de juliol es va publicar al BOE la Convocatòria de beques de col·laboració en departaments universitaris per al curs acadèmic 2013-2014.

A més de reduir dràsticament les places convocades (la UAB passa de 88 a 65) i l’import de la beca (de 2.700€ a 2.000€)

D’altra banda, també és important destacar que el Ministeri ha endurit els requisits acadèmics de la beca, ja que s’ha apujat  la nota mitjana necessària per a ser candidat: els alumnes d’estudis de les àrees de coneixement de Ciències i Ciències de la salut, un 8.00; i els de les àrees de coneixement de Ciències socials, Jurídiques i Humanitats, un 8.50.

El nostre Departament te assignada una d’aquestes beques.

Els/les sol·licitants hauran de lliurar-els informes del Departament juntament amb la sol·licitud com a molt tard el 30 de setembre, data límit de presentació.

No Responses to “ becas de colaboración con los departamentos”