Gènere i diversitat afectivo-sexual: representacions i pràctiques educatives”

La UAP (Unitat d’Assessorament Psicopedagògic) de l’ICE (Institut de Ciències de l’Educació) ofereix el curs “Gènere i diversitat afectivo-sexual: representacions i pràctiques educatives” adreçat a tota la comunitat universitària, especialment, a totes les persones implicades en l’educació tant formal com no formal.

El curs té com a objectiu principal donar a conèixer les aportacions més recents dins l’àmbit dels estudis de gènere i contribuir a una perspectiva més crítica pel que fa al seu abordatge en contextos educatius.

S’imparteix de forma intensiva del 18 al 22 de març de 15.30 a 20.30 h a la sala polivalent de l’Edifici d’Estudiants – ETC.

El preu del curs és de 35 euros i les places són limitades. L’activitat no és convalidable per crèdits.

En aquest web http://ice2.uab.cat/genere/index.php podeu trobar tota la informació relacionada amb el programa, metodologia i continguts del curs, així com l’enllaç al formulari d’inscripció.

Per a més informació sobre el contingut del curs podeu adreçar-vos a:
ICE, despatx 53. Edifici del Rectorat
Correu electrònic: uap@uab.cat

Per a més informació sobre la inscripció adreceu-vos a:
ICE, Gestió Acadèmica
Correu electrònic: ga.ice@uab.cat

No Responses to “ Gènere i diversitat afectivo-sexual: representacions i pràctiques educatives””