Arqueologia i Guerra Civil

Us convidem a la propera sessió del cicle de seminaris 2012-2013 del departament de Prehistòria, Història Antiga i Arqueologia de la Universitat de Barcelona. El seminari serà impartit pel professor F .Xavier Hernàndez Cardona (Dpt. Didàctica de les CC, Universitat de Barcelona) i portarà per títol  Arqueologia i Guerra Civil.

L’acte tindrà lloc a la
SALA DE JUNTES (Entrada pel c/RAMELLERES) – Facultat de Geografia i Història, C/Montalegre 6-8. Barcelona.

Amb Data i hora:  Dimarts 13 de NOVEMBRE – 18.30h

Us adjuntem el cartell del seminari http://www.ub.edu/prehist/noticies/departament/seminaris12-13/seminari_novembre.pdf

Aquestes xerrades estan obertes a tothom: estudiants de grau, llicenciatura, màster, doctorands, investigadors, professorat, tant del nostre com d’altres centres, així com a totes les persones interessades. Són gratuïtes i només cal ser puntual.

No Responses to “ Arqueologia i Guerra Civil”