TECNOLOGIES DE L'APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT

La tecnologia com a mecanisme d'aprenentatge

PRÀCTICA B6. REFLEXIÓ SOBRE EL PROJECTE DE LA UOC

En primer lloc s’ha de fer esment que una de les característiques principals que podem vincular a la societat actual…

PRÀCTICA A4. ANÀLISI CRÍTIC D’UN PROJECTE D’SCRACH PRESENTAT A CLASSE

Las capas del océano.  A continuació faré un anàlisi crític d’un dels projectes presentats el dia 21/01, les integrants del…

PRÀCTICA B1. ANÀLISI D’UNA APLICACIÓ DE LA WEB 2.0

La innovació educativa és un repte per tot educador, ja que involucra l’anàlisi de les necesitats del context en funció…

PRÀCTICA A6. AVALUACIÓ D’UN COMPANY

A continuació fare una evaluació de la participació d’una companya que m’ha acompanyat en la realització del procés del joc…

PRÀCTICA A5. AUTOAVALUACIÓ

Arribat el moment de realitzar l’autoevaluació de tot el procés realitzat en el transcurs de l’assignatura de Tecnologies de l’Aprenentatge…

PRÀCTICA A3. COMPARACIÓ ENTRE L’SCRATCH I UNA ALTRA EINA MULTIMÈDIA

A continuació es realitzarà una comparació entre l’Scratch com a llenguatge de programació i el Kahoot. Els dos seran analitzats…

PROVA INDIVIDUAL

La prova individual consta de quatre preguntes: Selecciona entre les opcions quina és la que dóna més sentit a l’afirmació….

PRÀCTICA A6. ROBÒTICA 10.12.19

Actualment l’ús de la robòtica en els diferents camps i àmbits està prenent força. Concretament en el camp de l’educació…

PRÀCTICA A6. PROJECTE D’INNOVACIÓ 26.11.19

Avui hem fet una sessió de revisió del projecte de l’Scratch acabat. Nosaltres el portàvem acabat però teníem un problema…

PRÀCTICA A6. PROJECTE D’INNOVACIÓ 19.11.19

Avui en la realització de l’Scratch hem tingut un problema que no sabiem resoldre. La qüestió era que  quan tots…

© 2020 TECNOLOGIES DE L'APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT. Tema creat per Anders Norén.