Projecte de robòtica: “Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula”.

L’empresa sueca Arduino-Verksta va ser l’encarregada d’impulsar aquest nou projecte d’innovació, anomenat “Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula” que permet als alumnes desenvolupar diversos entrons interactius.

El principal objectiu d’aquest projecte té com a objectiu estimular l’ús de la tecnologia com a eina per a la creació i les vocacions tècniques en estudiants de 13 a 17 anys. Es centra principalment en enfocar en la indagació i en el desenvolupament d’idees, amb activitats organitzades perquè l’estudiant vagi evolucionant a mesura que crea, juga i aprèn amb un experiment.

Els alumnes treballen en base als kits dissenyats per Arduino, ja que volen que els alumnes aprenguin a programar, dominar l’electrònica bàsica i aconseguir ser capaç de dissenyar. crear circuits simples i desenvolupar conceptes de robòtica.

Per a poder llegir més informació sobre aquest projecte clique en la foto que teniu a continuació que us portarà directament a l’enlaç.

captura-de-pantalla-2017-03-26-a-las-18-43-57

Quina opinió tinc respecte aquest projecte?

La meva opinió sobre aquest projecte és molt favorable i positiv aja que penso que poc a poc s’ha d’anar introduint projectes d’innovació  de tecnologia en l’educació. Ja que permet el desenvolupament dels nens en uns altres aspectes, per exemple, en la intel·ligència tecnològica. Penso que té un punt molt favorable que el projecte vagi dirigit cap els professors ja que aquests són els encarregats de desenvolupar les classes de tecnologia.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de TAC i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.