Coses a fer a la UAB en època d’exàmens

Ja han passat dos exàmens (amb els seus correponents suspensos, espero que tots no però bueno…), i la veritat és que en aquests dies es pot veure de tot.

Farem ara la típica llista de coses vistes (verídic!) a la Universitat durant aquests dies, als comentaris podeu afegir les vostres:

• Parlar pel Messenger (un clàssic).
  • Jugar al Counter Strike (en xarxa amb altra gent!)
  • Menjar per menjar
  • Fer crispetes als microones de la facultat (comprobat)
  • Prendre un café
  • Mirar Pressing Catch a l’ordinador (tot i que porto tot l’any veient a la mateixa parella fent això…)
  • Veure anime
  • Fer xuletes pels exàmens
  • Fumar petes a dojo (un altre que tampoc és exclusiu dels exàmens)
  • Jugar a jocs estúpids al ordinador
  • Jugar a la consola (PSP, DS, les dues…)
  • Fer fotocòpies dels apunts d’altres persones
  • Acabar informes a última hora (més aviat copiar…)
  • Fumar tabac fins i tot amb les orelles
  • Jugar a futbol amb el Haki (o com collons s’escrigui)
  • Lligar amb gent que estigui estudiant (alerta, això no seria extrany si no fos perquè sóc de la ETSE!)
  • Estudiar (clar, hi ha gent que ho fa)
  • Jugar a cartes
  • Anar al bar
  • Mirar als núvols
  • Enviar SMS
  • Fer la migdiada
  • Fer castells de cartes amb el mòbil
  • Tornar a anar al bar
  • Anar al microones a escalfar el dinar
  • Anar a dinar fora de la UAB
  • Buscar lloc per estudiar, havent-hi on ets en aquell moment
  • Jugar al Monopoly (i una partida de 4 hores!)
  • Jugar al Frets on Fire (amb un teclat extern per fer de guitarra)
  • Jugar al DDR amb alfombreta
  • Fer una guerra d’aigua amb pistoles
  • Pintar figuretes de Warhammer
  • Anar a un lavabo de minusvàlids a f… (a aquests llocs s’hi podria menjar al terra i tot)
  • Anar al SAF
  • Buscar més jocs estúpids per al PC
  • Tornar a anar al bar
  • Decidir no presentar-te a un examen
  • Mirar videos de YouTube

I moltes d’altres que farien que aquesta entrada fos un tl;dr (too long, don’t read). I vosaltres? Què heu vist fer que no s’hagi dit ja?

5 Responses to “ Coses a fer a la UAB en època d’exàmens”

1. Clara Says:

uii jugar al tres en ratlla tot i saber el truc i acabar sempre en taules, mirar cada dos per tres el campus virtual per veure si hi ha alguna suspesa i això fa entrar ganes de ficar-se a estudiar pel següent, dibuixar cabretes amb el paint…

2. Agnès Says:

Jo vaig al bar a buscar una birra i me l’emporto al passadís per continuar estudiant amb una mica més d’ànims (o no xD )

3. NeWZzZzzz Says:

Bé, jo m’he aficionat al cub de rubik. Entre full i full, surto fora de la biblio per fer-ne un. Encara sóc molt lent, però suposo que quan tingui clar això del Fridrich, no em donarà temps d’arribar a la porta de la biblioteca per acabar de resoldre’l (xD o així ho espero). En fi. Have a nice day : ).

4. Sergi Peña Alonso Says:

Que pasa Raúl, si es que lo que no se haga en la ETSE… jajajja. Ya he abierto un blog de chorradas, ya me ayudarás con el html que no me acuerdo de nada, jajjajaj. Apa, hasta el lunes.

5. Angeal Says:

Fumar on no està permès..
    No ho soporto!!!