AUTOAVALUACIÓ

Desprès de finalitzar les entrades del blog, i fer una reflexió d’aquest he de dir que al principi se’m va fer una mica complex el fet de començar un blog, ja que era una cosa nova per a mi, però poc a poc he començat a veure-hi la utilitat d’aquest i penso que és una eina molt útil per a l’expressió d’emocions i d’eines informàtiques, que ens poden ajudar a la resolució de problemes que ens poden sorgir al llarg del temps.

Estic contenta de la nova eina que he pres a gestionar i a fer funcionar.

BENVINGUT ESTIU!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

LA WIKI

EMOCIONA’T

Estimats lectors i lectores, ja tenim aqui la wiki.

Us adjunto l’enllça per si voleu fer-hi un cop d’ull.

https://sites.google.com/site/neusrosinolmenchon/emocions

Fins aviat!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

EDUCACIÓ AMB ROBÒTICA

Activitats centrades en l’ordenació i la seqüenciació I és que es pot iniciar als alumnes en el pensament computacional, en el treball dels algoritmes, promoure la seva creativitat, aprendre a través de l’error, així com treballar la motricitat final i per suposat a treballar en equip.

Aquest projecte basat en els “usos de la robòtica en l’Educació” és un projecte que inclou tot tipus de millores en els aprenentatges educatius, socials emocionals, psicomotrius…

Parlarem, dels BEE-BOTS, uns recursos fantàstics perquè l’alumnat comenci a treballar en aquest món tant complex.

Aquest projectes educatius fomenta el raonament, la creativitat el coneixement i en tot moment es fa un treball totalment diferent per a l’alumnat.

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

“Els valors et fan guanyar”

Us deixo el meu video basat en el valors i les emocions de la meva vida. moments importants per a mi.

Desitjo que us agradi.

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

ANÀLISIS D’UNA PELICULA

Benvinguts de nou al blog!!!

Avui farem un anàlisis d’una pel·lícula. La pel·lícula escollida es la del “Rey León”, es una pel·lícula de disseny que per a mi personalment mostra molts valors, com poden ser l’amistat, la família, l’amor, el fet de viure i deixar viure els altres…

L’analisi de l’escena consisteix en observar els tipus de colors i llums que trobem en aquest petit fragment que hi ha a continuació:

Observem que en tota l’escena hi ha una il·luminació fílmica, els colors i la llum es mes dura, però poc a poc va agafant un to mes difús

Es una escena a l’aire lliure i per tant la il·luminació que predomina es una il·luminació de masses que intenta plasmar naturalitat.

Els plans de llum que mes trobem son el zenital que es aquella llum que ve de dalt a baixa majoritàriament en tota l’escena, i per altre banda la llum lateral quan hi ha un canvi de pla dels personatges.

Veiem que dins la mateixa escena hi ha diferents contrastos, la llums mes propera als personatges es una llum mes clara, i cap al fons del paisatge veiem com predomina l’ombra

Una escena amb molta llum ja que el que s’intenta mostrar es profunditat i donar la sensació de que es un espai gran. Si que per altre banda observem ombres en el personatges que ens fan veure que els hi toca el sol i per tant es crea foscor.

En funció de l’angle en el qual es veuen els personatges observem que es van creant diferents efectes i sensacions de contrallum ( ombra.).

Es una escena emocional i per tant els colors que mostren son colors càlids, treballant amb la tonalitat de colors grocs i blaus suaus per donar tranquil·litat i estabilitat

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

ANÀLISI D’UN ANUNCI

LA MARATÓ DE TV3 2014

He decidit analitzar aquest anunci ja que el món esportiu es un món que el visc de molt aprop, i penso que es de gran importància la sensibilització i el coneixement de certes malalties i la compassió de cada individu per ajudar en la mesura del possible.

Espot de sensibilització de La Marató 2014, dedicada a les malalties del cor. Explica la història real de l’Anthony van Loo, un jugador de futbol belga que, després de ser diagnosticat d’una cardiopatia, va poder continuar competint gràcies a la implantació d’un desfibril·lador .

A continuació faré un anàlisis dels plans, els angles d’enquadrament i els moviments de la càmera:

ANGLE D’ENQUADRAMENT:

  • Podem observar com en aquest anunci l’angle d’enquadrament és normal, així doncs la càmera es troba en tot moment enfront als personatges

PLANS:

  • PLA AL DETALL: En tot moment la càmera és centra en els protagonistes, es una imatge molt concreta.
  • GRAN PLA GENERAL: A part dels personatges mostra l’entorn i posa en context els personatges.
  • PRIMER PLA: Com a pla principal veiem els personatges que son el centre d’atenció de l’espot publicitari.

MOVIMENTS DE CÀMERA:

  • PANORAMICA: La càmera es mou de manera horitzontal i vertical deixant així diferents visions i punts de vista.
  • TRAVELING FRONTAL: la càmera fa un moviment endavant i endarrere, utilitzant zoom i aprofitant la seqüencia d’un personatge per donar continuïtat al moviment de la càmera

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

WEB 2.0 I ELS USOS EDUCATIUS

Entenem per web 2.0 aquelles aplicacions web que faciliten la interacció d’informació i que es basa en el disseny centrat en l’usuari i la col·laboració.

Es basa en webs, blocs…aquests son considerats web 2.0 en contra les webs no interactives on simplement els usuaris es limiten nomes a mirar la informació que se’ls proporciona.

Es considera la web 2.0 un treball en xarxa, que ens faciliten la comunicació i la col·laboració amb altres usuaris.

Crec que educativament es una eina molt útil ja que estan en una interacció constant amb altres usuaris i ajuda a la cooperació i col·laboració amb l’entorn de xarxes. Per altre banda crec que també hi ha contres que ja que el fet de que tot sigui a traves de xarxes i tecnologies, fa perdre força a la comunicació i al diàleg entre persones.

Facilita un espai social i ric en informació on el coneixement no es estancat sinó que hi ha un continuo coneixement i ampliació d’aquest.

Implica nous rols tant del professor com de l’alumne ja que es basa en un treball autònom i col·laborat, i per altre banda obre a la creativitat i al pensament crític, això fa que la motivació i l’interès de l’alumnat augmenti.

I crec que es de gran importància la facilitació de noves activitats mes tecnològiques les quals fomenten uns nous processos d’ensenyament-aprenentatge.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | 1 comentari

Comunicació emocional

Hem d’emocionar per aprendre.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Hola, món!

Benvinguts al blog!

Comencem una nova experiència, durant uns mesos aniré compartint diferents entrades on parlarem de tecnologia, valors, emocions.
Esteu preparats?

SEGUIU-ME

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari