Marta Estella

Jul 30 2010

COMComunicar: avaluar les presentacions dels estudiants

Posted in Eines |

Acabo el curs amb un fet que em fa una il·lusió especial: hem publicat COMComunicar, un recurs en línia, obert,  adreçat al professorat universitari que ha d’avaluar presentacions orals dels estudiants. L’hem elaborat conjuntament el Servei de Llengües i Terminologia de la UPC i el Servei de Llengües de la UAB, amb l’ajut econòmic del Comissionat per a Universitats i Recerca. Espero que us agradi.

This entry was posted on Divendres, 30 Juliol, 2010 at 22:15 and is filed under Eines. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.