Marta Estella

Oct 15 2008

Comunitats de pràctica i serveis lingüístics (i III)

Posted in General |

La idea de comunitat de pràctica porta a qüestionar-nos els fonaments del funcionament actual de les organitzacions, una línia de treball oberta a la complexitat, i també a plantejar quines habilitats, competències i perfils professionals necessitem, també als serveis lingüístics. Sobre aquesta darrera qüestió, Mario Rotta ens en donava unes bones pistes en la conferència, brillant, sobre “L’e-tutor a l’era del web 2.0” (e-coach, e-mentor, e-broker, e-networker), com també ens en dóna el resum que Janquim fa del llibre The ten faces of innovation, de Tom Kelley (pol·linitzador, saltador d’obstacles, arquitecte d’experiències, cuidador, narrador, entre altres rols necessaris per a la innovació), i l’anàlisi de Nancy White sobre blogs i comunitats, en què es fa ressò del treball d’altres autors sobre els rols de i en les xarxes socials (amplificadors, filtres, facilitadors, connectors centrals, constructors de comunitat…).


This entry was posted on Dimecres, 15 Octubre, 2008 at 22:56 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari

Si us plau, demostra que no ets un robot * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.