Activitat del semàfor

Bon dia amics,

Avui ús porto l’activitat del semàfor, aquesta consistia en què un personatge, en el meu cas l’Alba, havia de fer diferents animacions depenen del color del semàfor.

L’Alba, quan el semàfor es trobava en color vermell, ella s’atura, en el moment que el semàfor es posa en color groc, ella es pensa si hauria de creuar o no, però no és fins al moment en el qual el semàfor es troba en verd fins que creua.

Durant aquesta activitat m’he trobat algunes dificultats, encara que no com en les del gat, i això crec que és perquè tinc més idea de com funciona el “Scratch“. No obstant això, una de les complexitats que aquesta activitat m’ha suposat ha sigut fer les animacions del semàfor i de l’Alba en un mateix projecte i no en diferents, com les que havia realitzat amb la del Tom i en Jerry.

En relació amb això, vull exposar que el meu sentiment és positiu, ja que he pogut veure que he millorat a l’hora de saber utilitzar el programa “Scratch

Bé nois/es, ús deixo l’enllaç perquè o pugueu veure i així realitzi el vostre semàfor. Ens veiem en la pròxima entrada que realitzi, espero que estigueu atents i que vagi bé la setmana

https://scratch.mit.edu/projects/336378322/

Pràctica Scratch

Bon dia amics,

En aquesta entrada us vull explicar les dificultats que he tingut per realitzar la pràctica del Scratch.

Primerament, heu de ser conscients que “Scratch” és una pàgina web, és a dir, un llenguatge de programació en el qual permet desenvolupar les habilitats mentals que té la persona a partir d’aprenentatge de programació sense tenir un coneixement sobre això.

Una vegada introduït l’Scratch, és important exposar que la pràctica que s’havia de realitzar a través d’aquest programa era que és pogués veure una interrelació entre els dos personatges, en aquest cas, el gat (TOM) i el ratolí (JERRY).

Relacionat amb això, he de dir que l’activitat proposada m’ha semblat bastant difícil, ja que no sabia com fer perquè és relacionassin entre ells. A més, aquesta pràctica m’ha fet perdre una mica els nervis perquè veia que no em sortia bé. No obstant això, també he de dir que ha sigut entretinguda i divertida.

Aquí us deixo uns enllaços on es veu la interrelació d’aquests dos personatges:
https://scratch.mit.edu/mystuff

Moltes gràcies, ens veiem en la pròxima entrada del meu blog.

PRÀCTICA D’ENTRADA

Hola, sóc Maria Polo Matas.

Una alumne de quart de pedagogia, la qual es troba fent l’assignatura de TAC, tecnologies per l’aprenentatge i el coneixement. Aquesta és una entrada de benvinguda de nou al meu blog.

Les meves expectatives sobre aquesta assignatura són bones, ja que considero que saber utilitzar i entendre les tecnologies és un punt essencial pel meu futur laboral. No obstant això, també he d’exposar que no sóc una persona molt hàbil amb les noves tècniques d’ensenyament i que segurament és una matèria que no em semblarà fàcil.

En resum, amb aquesta primera entrada he volgut expressar els meus pensaments i suposicions sobre COM serà l’assignatura per a mi.