Concursa al Joc dels falsos amics i guanya un curs del Servei de llengües!

T’atreveixes a identificar parelles de falsos amics entre llengües romàniques? Guanya un curs del Servei de Llengües!

Parella de falsos amics de dimarts 23:

1) Je suis professeure de langues. J’aime ____________ le français à mes élèves.

2) Los alumnos quieren ____________ inglés en la escuela pero no hablan muy bien.

NuvolFalsosAmics_im

El joc dels falsos amics

Fins al 23 d’abril us proposem que trobeu les parelles de falsos amics que busquem! Com? La parella de paraules es troba en aquest núvol de paraules… Juguem a identificar falsos amics entre llengües romàniques? Les frases us donen una pista…la llengua de cada paraula que busquem!

Cada dia a Twitter a partir de les 11 h us avisarem que ja teniu les frases del dia. Identifiqueu les paraules del buit i escriviu-les al Twitter amb l’etiqueta #SantJordiSdL

Com heu de participar-hi?

1.    Us heu de fer seguidors del Twitter del Servei de Llengües

2.    Busqueu les paraules de cada parella en el núvol de paraules (imatge)

3.   Escriviu el dia de la setmana i la vostra parella de falsos amics a Twitter així:

Dia de la setmana, 1 paraulaX, 2 paraulaZ #SantJordiSdL

Exemple: si les frases de dilluns són…

1) Ho sentito un gran _______________ e poi ho visto l’edificio in fiamme.

2) Ele está desanimado pelo _______________ no exame.

Dilluns, 1 fracasso, 2 fracasso #SantJordiSdL

Què puc guanyar?

Si sou part de la comunitat universitària de la UAB i encerteu dues de les sis parelles de falsos amics, podeu guanyar un curs de llengües al Servei de Llengües de la UAB! Podreu escollir entre un curs d’autoaprenentatge de 25 hores (d’alemany, anglès, català o francès) o un curs de propòsit específic (per exemple Acadèmic Writing, Comunicar-se per vendre’s o Presentar una idea en públic)

Consulteu les bases del concurs per tenir més informació sobre les condicions  i les característiques del premi.

Aquest concurs es basa en Falsos amics, una nova aplicació per a dispositius mòbils del Servei de Llengües. Falsos Amics és una aplicació per als amants de les llengües i d’aprendre jugant. Presenta a l’usuari parelles de paraules semblants en dues llengües que tenen significats no coincidents en aquestes llengües, els populars falsos amics que ben sovint confonen els aprenents d’idiomes. Les llengües que tracta són el català, l’espanyol, el francès, l’italià, el portuguès i el romanès.

Ja us podeu descarregar l’aplicació per a dispositius Android!

QR_Falsos_GooglePlay

5 pensaments a “Concursa al Joc dels falsos amics i guanya un curs del Servei de llengües!

1. I really feel a few other blog site owners definitely should have a look at this particular blog as an example. Surprisingly clean and convenient style and design, together with exceptional information! You are experienced in this particular topic area 🙂

2. I really feel similar blog site owners will have to think about this unique online site as an example. Totally clean and uncomplicated style, combined with outstanding subject material! You are an expert within this important subject matter 🙂

3. I really feel other web-site owners would be wise to start thinking about this valuable homepage as an example. Genuinely clean and intuitive style and design, not to mention superior articles and other content! You are an authority within this amazing topic area 🙂

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *