Exposició itinerant del Decàleg “Sigues lingüísticament sostenible”

decaleg_cartell_blog.jpg

El Servei de Llengües de la UAB posa en marxa l’exposició itinerant del decàleg Sigues lingüísticament sostenible, un projecte desenvolupat pels serveis lingüístics de vuit universitats catalanes amb l’objectiu de difondre entre la comunitat universitària la importància que té la sostenibilitat de la diversitat lingüística.

L’exposició es podrà visitar en els diferents centres del campus de la UAB durant aquest any 2009, iniciant el recorregut en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Properament us farem arribar el calendari previst.

Podeu consultar el decàleg a: http://www.promociolinguistica.cat/

Un pensament a “Exposició itinerant del Decàleg “Sigues lingüísticament sostenible”

1. Em sembla una molt bona iniciativa ja que les recomanacions que s’hi fan poden ser útils per a tothom que treballi o estudii a la UAB! I, a més, els plafons van quedar molt bufons i seria una llàstima que no s’aprofitessin al màxim!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *