Escena de una pel·lícula

Publicat dins de General | Envia un comentari

SPOT DGT: La canción más cara del mundo!

L’anunci que he escollit es tracta d’un spot publicitari de la campanya de la seguretat vial creat per la DGT l’any 2015 anomenat “LA CANÇÓ MÉS CARA DEL MÓN”.  Amb ella, es pretén que siguem conscients que una petita distracció mentre conduïm pot tenir conseqüències per a tothom. Per transmetre el missatge, han posat el preu molt elevat a diversos objectes que poden ser l’origen d’un accident mentre conduïm.

L’anunci forma part de la campanya publicitària “Els objectes més cars del món” que es va llançar el passat 1 de juliol de 2015  i va estar en els mitjans a nivell nacional fins al 2 de setembre de 2015.

 

tipos de angles

tipus de moviment

pla

tipus de llum

 

“Canviar una cançó mentre condueixes pot produir conseqüències importants per a tots”

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Envia un comentari

Usos educatius de la web 2.0

La interacció amb els usuaris permet crear una forma de comunicació bidireccional entre l’educador i l’estudiant, on els professors poden pujar els continguts de les assignatures, en els formats que vulguin establir, i els estudiants puguin descarregar-los i retroalimentar-les. Totes aquestes tecnologies han permès que es migri cap a la Web 2.0, deixant enrere la utilització de mitjans tradicionals com els vídeos a la televisió, les audioconferències convencionals i altres eines, com els diaris i les revistes, que servien com a suport per al desenvolupament de les activitats acadèmiques dels estudiants.

L’educació a distància com a model revolucionari de les noves tendències i com accés per a la gran majoria de les persones, especialment per a les més apartades dels que tenen accés a les grans universitats a les ciutats, s’ha convertit en un pilot i en un eix del qual giren les noves tecnologies que es van incorporant a mesura que van sorgint canvis a Internet.

En definitiva, la web 2.0 reforça totes les potencialitats i  la creació d’un aprenentatge a través de les comunitats emmarcades dins de les xarxes socials. La socialització de la informació. L’existència de plataformes virtuals pot ser una mostra de la participació oberta de tots els estudiants en determinats processos dins d’assignatures. Algunes de les plataformes utilitzades com Blackboard o Moodle permeten la interacció entre els estudiants per formar debats a través de fòrums, compartir idees a través dels xat, enviament d’activitats a través de les tasques, baixar recursos d’informació com vídeos, àudios o dades en arxius, creació de Wikis per tenir el seu propi discerniment sobre temes específics. Igual que les plataformes.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

La web 2.0

Què és la web 2.0?

La web 2.0 és un dels termes més utilitzats al parlar d’internet i la web a l’actualitat. És un concepte que va sorgir l’any 2003 i que es refereix al fenòmen social sorgit a partir del desenvolupament de diverses aplicacions a Internet. El terme estableix una distinció entre la primera època de la web (on l’usuari era bàsicament un subjecte passiu que rebia la informació o la publicava, sense que existissin massa possibilitats perquè es generés la interacció) i la revolució que va suposar l’auge dels blocs, les xarxes socials i altres eines relacionades.

La Web 2.0, per tant, està formada per les plataformes per a la publicació de continguts, co
m Blogger, les xarxes socials, com Facebook, els serveis coneguts com wikis (Wikipedia) i els portals d’allotjament de fotos, àudio o vídeos (Flickr , YouTube). L’essència d’aquestes eines és la possibilitat d’interactuar amb la resta dels usuaris o aportar contingut que enriqueixi l’experiència de navegació.

A la web 2.0 hi ha tres atributs que marquen la diferència:

  • Els usuaris es converteixen en prosumidors, és a dir, no només consumeixen (llegeixen) sinó que produeixen (escriuen, participen, comenten, classifiquen…).
  • Els usuaris interaccionen entre si, els nous canals de comunicació que s’han obert gràcies a les eines 2.0, han facilitat la interacció entre els usuaris, i no sol usuari-empresa.
  • Apareixen noves eines que permeten als usuaris escollir el que volen veure, apel·lar al “acte-servei”, i amb això “bloquejar” amb facilitat el que no els interessa.

En definitiva, la Web 2.0 facilita un nou model d’interacció entre les persones amb l’ús de tecnologies que permeten als usuaris convertir-se en generadors de continguts i crear xarxes de col·laboració entre ells.

La meva utilitazció de la web 2.0

En el meu cas, cada dia utilitzo la web 2.0 ja que interraciono amb xarxes socials com el Instagram i en menor grau amb el Facebook, amb aquestes aplicacions interraciono amb altres usuaris com són els meus amics, la meva família, companys de classe… A més, també utilitzo també la pàgina de Youtuve on visualitzo videos i escolto música.

Però no tan sols utilitzo la web 2.0 de manera lúdica, sinó que també visualitzo pàgines web per contrastar informacions sobre treballs de classe, asignatures, informar-me de serveis, etc.

En conclusió, avui en dia la web 2.0 és imprescindible en les nostres vides ja que és un nou canal de comunicació en la qual les persones interracionen entre si, poden escollir el que ells volen veure, buscar, opinar  i comunicar-se.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Prova 1

Bon dia,

Aquesta no és una entrada, tan sols és una prova per veure si sé fer-ho.

Laura Montavez

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Hola, món!

Welcome to Blogs.uab.cat. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging!

Publicat dins de General | 1 comentari