Hola!

En aquesta entrada del blog realitzaré l’avaluació d’un dels companys del projecte Scratch que hem anat realitzant durant el transcurs de l’assignatura. En el meu cas, avaluaré a l’Àlex Vives, company de l’assignatura però també company de la universitat durant els 4 anys que portem estudiant Educació Social. En aquest apartat mostraré el recorregut de l’Àlex, tot fent referència al projectes que hem dut a terme, així com també posant èmfasi en tot el seu desenvolupament grupal que hem viscut.

En primer lloc, considero que l’Àlex ha estat un component clau del grup en el desenvolupament del projecte ja que ell coneix i entén molt bé les noves tecnologies, i això ha permès que ens aportés  ala resta del grup nous coneixements i noves maneres d’entendre les tecnologies. A vegades jo no entenia algun pas que havia de fer, o no sabia quina era la pestanya correcta per a fer X acció i, en aquest casos, l’Àlex sempre s’ha ofert a ajudar-me i a explicar-me les coses per tal que jo les entengués i les sabés fer per mi mateixa.

En segon lloc, i com a punt fort a destacar, l’Àlex és una persona molt constant i responsable i això ha aportat, tant a mi de manera individual com al grup, una organització i planificació clara que ens ha permès anar treballant mica en mica en el projecte, estant així molt contents amb el resultat final. Tot i això, a vegades és massa quadrat i si hi ha alguna petita variació li costa d’assimilar. Però per això estem la resta de companys, per a complementar-nos.

Per últim, m’agradaria dir que ha estat un plaer treballar amb l’Àlex en el projecte, i també en el transcurs de l’assignatura, ja que he adquirit molts coneixements nous sobre les TAC i, a part i sense ser menys important, he gaudit aprenent.

Gràcies!