Avui ha estat un dia una mica caòtic per a mi ja que hem anat a treballar amb els elements que ens va passar l’Escola Bellaterra que van ser escollits pels propis alumnes i, alhora de posar-nos mans a l’obra ens hem adonat que intervenen moltes més variables de les que ens pensàvem ja que ho haviem visualitzat de manera més simple però a l’hora de plasmar-ho al Scratch hem hagut d’introduir molts més passos, etc.  Personalment m’ha costat molt entendre les variables i els contadors però m’he sentit molt segura ja que altres membres del grup m’han donat aquest reforç i m’han ajudat.

Hem aconseguit deixar el projecte gairebé acapat per a presentar-lo als professors de 3r i que ens féssin la crítica per a poder-lo millorar per a la entrega final.

Del dia d’avui m’enduc els aprenentatges més complexos de l’Scratch i el companyerisme del meu grup, aspecte molt important sobretot en els treballs en grup i en equip.