LA CURSA DE LA UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona, per la seva tradició d’universitat solidària i participativa, i per la seva naturalesa de campus universitari, s’aboca en aquest gran acte esportiu i solidari per recollir fons en suport a La Marató de TV3.

La Marató de TV3

La Marató de TV3 és un projecte solidari impulsat per la Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3 des de 1992, enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva. Però La Marató de TV3 va més enllà de l’obtenció de fons. Té una important tasca de sensibilització de la població catalana respecte a les malalties a les quals es dedica i a la necessitat de potenciar la recerca científica per prevenir-les i/o curar-les. Per a La Marató és tan important la recaptació de diners com la divulgació científica, la conscienciació i l’educació de la societat en la cultura científica.

La Cursa de la UAB

L’objectiu del nostre esdeveniment esportiu és tant recaptar fons per al projecte solidari La Marató de TV3 com buscar la complicitat i la participació de:

• els diferents col·lectius i membres de la comunitat universitària pertanyents a la Universitat Autònoma de Barcelona (estudiants, personal docent i investigador, personal d’administració i serveis, Parc de Recerca i empreses relacionades, Alumni, famílies i qualsevol altri relacionat amb la UAB …)
  • les universitats catalanes adherides la USCAT (Xarxa d’Universitats Catalanes Saludables)
  • els ciutadans de pobles i ciutats properes al campus com Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, Ciutat Badia, Sabadell, Sant Cugat…
  • els corredors solidaris
  • les persones amb necessitats educatives especials i handicap sensorial o de mobilitat reduïda.

La Cursa de la UAB és una de les activitats principals del projecte Campus Saludable i Sostenible (Campus SiS) que, juntament amb la Setmana de la Mobilitat i la Setmana Saludable i Sostenible, esdeveniments de gran participació i sensibilització col·lectiva, són signes d’identitat de la nostra universitat.

12 comentaris a “LA CURSA DE LA UAB

1. Bon dia.
    Pertanyo a l’Organització de l’Associació Espanyola de malalts de Glucogenosis, AEEG.
    L’any passat ja vàrem participar a la cursa posant una parada per donar a conèixer la nostra malaltia.
    Agrairia que ens diguessin amb qui m’haig de posar en contacte por poder anar aquest any.
    Salutacions.
    Manuel

2. Hola Manuel
    La comissió de la Fira d’Entitats hi està treballant i ja estem en contacte amb representants de la vostra associació.
    Gràcies pel vostre interès en la Cursa de la UAB.

3. Podem participar en la caminada acompanyats de la nostra gosseta?
    Es un bon moment per gaudir tots plegats d’aquest acte solidari.

4. Bona tarda,

Vaig efectuar el pagament, almenys això diu el banc, per la caminada de 6 km. He vist al llistat d’inscrits que tinc el dorsal 2232, però no he rebut cap correu i la resta de companys inscrits que conec sí que els han rebut.
    M’havia de recollir demà el dorsal una companya, però no li puc passar correu ja que no el tinc, només li he pogut donar fotocòpia DNI.
    Estic inscrita realment? Tindrà problemes per recollir-me’l? O jo diumenge?

Gràcies per tot,

5. Hola Alícia, els nostres companys de l’equip tècnic ho estan mirant. De tota manera diumenge pots recollir el dorsal tu mateixa. Gràcies per participar a la Cursa!

6. Quina llastima que la samarreta no sigui Nike i de maniga llarga com l’any passat. Estic segur que Nike col.laboraria encantada amb una causa solidaria com la Marato. Trobo que la cursa sense la col.laboracio d’una gran marca esportiva perd pretigi i un pas enrera per la Marato. A veure si per l’any que be ho podeu aconseguir!!

7. Hola Jordi, nosaltres també ho sentim però malgrat els nostres esforços Nike no ha volgut col.laborar en l’edició d’enguany de La Cursa de la UAB. Potser si els corredors feu pinya l’any vinent vulguin tornar a patrocinar-la. Gràcies!

8. Hola Javier, tan pronto como la tengamos lo publicaremos aquí y en redes sociales. Muchas gracias por participar!

9. Vaig fer el pagament per la cursa de 10kms però no m’ha arribat ningun correu de confirmació.
    Alhesores demà a la cursa no podré arribar a l’hora que es reparteixen els xips.
    Hi haurà algun problema si la meva germana m’ho recull amb el meu DNI?

L'adreça electrònica no es publicarà.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.