ACCESSOS I SERVEIS

Serveis:

  • A la zona de sortida i arribada de la Cursa es disposarà d’estands informatius, -la Fira d’Entitats-, per conèixer més de prop les associacions actives en l’àmbit del tema central de La Marató de l’any en curs.
  • Guarda-roba.
  • Si veniu en cotxe podeu aparcar-lo en el pàrquing cobert que hi ha sota la Plaça Cívica de la Universitat (a 250 m del lloc de sortida). Si us acosteu fins a la zona de sortida, us recomanem que aparqueu en la zona exterior dels edificis de Vila Universitària i de l’Hotel Campus.
  • Tingueu en compte que 45 min. abans de l’inici de la Cursa ja hi haurà restriccions de trànsit en els itineraris per on passa. Esteu atents a la web per veure el mapa.
  • Aconsellem desplaçar-se en tren. La parada us deixarà a 250 m de la zona de sortida. Consulteu horaris a FGC (Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya).
  • En acabar la Cursa hi haurà un avituallament on es servirà un brou calent, gentilesa de l’Hotel Campus.
  • Així mateix, a la zona d’arribada hi haurà servei de fisioteràpia, a càrrec dels alumnes del Grau de Fisioteràpia de la UAB.
  • A la mateixa zona hi ha tres opcions per a fer un mos en acabar: El Cau de la Vila, El Frankfurt Punt de Trobada i els restaurants de l’Hotel Campus.
  • En cas de situació meteorològica adversa, les curses es duran a terme igualment. Els acompanyants podran confinar-se en espais coberts previstos a tal efecte.
  • Si un cop finalitzada la Cursa voleu dutxar-vos, ho podreu fer a les instal·lacions del Servei d’Activitat Física de la Universitat, on gaudireu de Jornada de Portes Obertes fins a les 14h.

Accessos:

Com arribar a la UAB

Com arribar a Vila Universitària

Zones d’aparcament:

A les 9:25 h es tancarà l’accés per vehicles a la zona de sortida de la cursa. A partir de les 10 h no es pot garantir l’accés a les zones d’estacionament properes a la zona de sortida de la carrera ja que començaran els talls de les vies de circulació afectades per la carrera.

Zones prioritàries:

  • ZONA 1. Avinguda de Can Domènech (inclou tota la zona de pàrquing a banda i banda situada entre les Facultats de Ciències de la Comunicació i Medicina). També inclou el pàrquing de la zona de Vila Universitària i la zona de pàrquing de sorra situada al costat de la Facultat de Medicina.
  • ZONA 2. Carrer de les Vinyes (zona de pàrquing asfaltat situat al costat de la Facultat de Ciències de la Comunicació).
  • ZONA 3. Carrer de la Vall Moronta (conegut com eix de Dret, el que porta fins la Plaça Cívica, asfaltat).

Zona alternativa:

  • ZONA 4. Avinguda de l’Eix Central (a partir de l’edifici C, amb el pàrquing de plaça Cívica).

Sortida dels aparcaments:

En finalitzar la Cursa es començaran a habilitar sortides dels aparcaments a partir de les 12:30h. A les 13h s’espera que totes les sortides estiguin operatives.

Aparcament per persones amb discapacitat:

S’han habilitat 15 places just darrere de l’Hotel Campus.

23 comentaris a “ACCESSOS I SERVEIS

  1. Hola Alícia, gràcies per participar a La Cursa de la UAB. Properament inclourem al blog tota la informació sobre la recollida de dorsals i samarretes. Us demanem que ho consulteu en uns dies aquí o a les xarxes socials de La Cursa. Ens veiem el 13 de desembre!

  2. Hola, hi haurà algun bus des de l’estació de rodalies fins a la zona de sortida? El servei de Guarda-roba és gratuït?

    Moltes gràcies

  3. Hola Jordi, hi haurà avituallament a l’arribada. Moltes gràcies per participar a La Cursa de la UAB!

  4. Hola, hi haurà algun bus des de l’estació de rodalies fins a la zona de sortida? El servei de Guarda-roba és gratuït?

    Moltes gràcies

  5. Hola Laura, el guarda-roba serà gratuït com en els anys anteriors.
    Pel que fa a venir en transport públic, us recomanem que agafeu els FGC en comptes de Renfe. La parada de Bellaterra queda a 5 minuts caminant del lloc de sortida de la cursa.
    Moltes gràcies per participar a La Cursa de la UAB!

  6. D’acord, gràcies, però m’interessa saber si hi haurà bus, ja que per mi no és pràctic venir en ferrocarrils.

  7. Hola de nou Laura,
    al ser diumenge, malauradament no hi haurà servei de bus entre RENFE i el campus. Esperem que t’animis a participar igualment!

  8. Hola Alícia, aquí tens la info de recollida de dorsals i/o xips:

    A la sala Martí i Franqués de l’Hotel Campus, en els següents horaris:

    dissabte, 12 de desembre, de 10 a 13h
    diumenge, 13 de desembre, de 7:30 a 10h

    Caldrà portar un document acreditatiu (DNI, NIE o passaport) per recollir el dorsal i la samarreta i, si correspon, el xip. Els menors de 18 anys hauran de presentar una autorització d’un dels pares i/o tutors.

    Es pot recollir el dorsal d’una altra persona portant fotocòpia del DNI d’aquesta persona i el mail o resguard confirmant la seva inscripció.

  9. Hola.
    La camiseta de esta edición es técnica o de algodón? Mas que nada por si podemos correr con ella.
    Gracias

  10. Hola de nuevo Mónica, disculpa lo de la camiseta. Te comenté que era técnica pero finalmente se elaboraron en algodón. Espero que hayas podido disfrutar igualmente de la Cursa!

  11. Bona tarda,
    Seria possible recollir les samarretes en algun lloc del campus el divendres dia 16? Ens seria molt útil als que treballem a l’autònoma. Motles gràcies!

  12. Hola Irma, ens sap greu, però com que tenim inscripcions obertes fins divendres a la nit via web, no podem fer lliurament de dorsals abans ja que encara no estarà feta l’assignació. Ens veiem diumenge!

  13. Hola, ens havíem apuntat per fer la cursa amb el nostre gos mitjà donant per fet que podria fer-la, com en totes les curses a les que hem participat on no hem tingut cap problema. Ara llegint el reglament veiem que no es possible. Encara que vagi lligat adequadament i amb morrió (no és de raça perillosa), no pot participar ni que sigui a la caminada?

    Moltes gràcies, una salutació.

  14. Buenas dias;,

    Quería presentarme como Delegado de INSURANCE SPORT, Agencia especializada en Seguros Deportivos, con más de 10 años de experiencia en el sector y más de 800 eventos asegurados cada año.

    Comprobamos que es el Organizador de “Cursa Solidaria UAB 10k” que se realiza el “13-DICIEMBRE”, por lo que queríamos hacerle llegar nuestras tarifas en vigor por si fuesen de su interés, y así poder elaborar un presupuesto personalizado en función de las características de su evento, y de la Legislación vigente ,les pasamos las ofertas hasta final de año.,

    Reciba un cordial

    PD. PRECIO POR PARTICIPANTE PO​R CARRERA A PIE ​ URBANA A 0.​42 € PARTICIPANTE

    PD. PRECIO POR PARTICIPANTE POR MONTAÑA A 0.60 € PARTICIPANTE

    DESEAMOS, CONFIRME LA RECEPCIÓN DE ESTE CORREO

    Joaquín Moreno
    Móvil: 607 764 336
    Departamento Comercial
    http://www.insurancesport.es

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.