Fem una gran festa de la 5ª Cursa de la UAB

A la UAB hem fet pinya 5 anys seguits per col·laborar amb La Marató de TV3 i fer de La Cursa de la UAB el nostre esdeveniment esportiu solidari.

Estem satisfets d’haver estat capaços d’aportar 45.000 euros per contribuir en la lluita de malalties com el càncer, la diabetis o les malalties del cor: és una mostra dels valors de la nostra comunitat universitària.

A més, és un autèntic impuls per a la recerca que també ens toca de ben a prop: La Marató 2015 ha destinat un total de 2.041.457 euros al finançament de projectes sobre diabetis i obesitat de grups de recerca de la UAB i de l’Esfera UAB-CEI adscrits a la Universitat, entre els que destaca el de la Dra. Fàtima Bosch, a qui vàrem entrevistar l’any passat per a un dels vídeos de divulgació de La Cursa de la UAB.

Enguany celebrarem la cinquena edició de la cursa en suport de la vint-i-cinquena Marató de TV3, que gira al voltant de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. No espereu a l’últim moment per fer la vostra inscripció!

Fem-ne una gran festa!