#5anysCursaUAB

Segur que n’hi ha més d’un i una que recorden com, el diumenge 16 de desembre de 2012, 522 persones corrien per primera vegada pel campus de la UAB en suport de La Marató de TV3.

Aquella primera cursa popular a la nostra universitat responia al nom de La Cursa de la Vila -es celebraven 20 anys de la Vila Universitària, el complex residencial de la UAB- i el seu èxit va aconseguir que la comunitat universitària s’hi bolqués i la fes seva, convertint-la definitivament en La Cursa de la UAB.

D’això en fa ja 5 anys, i enguany podem dir orgullosos què aquella Cursa de la Vila que es va organitzar amb escassos mitjans i amb moltíssima il·lusió ha esdevingut l’esdeveniment esportiu solidari per excel·lència de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Prop de 7000 persones hi han participat en aquests 5 anys, s’han recaptat 43.000 € en total i 320 voluntaris i voluntàries l’han fet possible.

Estem de celebració i volem que ens acompanyeu. Com? Venint a participar a La Cursa de la UAB, és clar! Però també escampant la veu i afegint el lema en forma de hashtag que hem creat per l’ocasió als vostres posts de les xarxes socials, correus electrònics i a tot allò que feu per difondre-la: #5anysCursaUAB.

Copieu i enganxeu aquesta mà i… “que rule”!

5anyscursaUAB_amblogo