Un gran dia es mereix un gran vídeo

El diumenge 14 de desembre de 2014 quedarà inscrit en lletres capitals en la història de la Universitat Autònoma de Barcelona: entre tots vàrem fer d’un dia gris i fred una jornada lluminosa i plena de caliu, centrada en la solidaritat, l’esport i la participació.

Més de 1700 participants, 100 voluntaris, 12 associacions a la Fira d’Entitats, en Pere Escobar retransmetent en directe la sortida per TV3… quina Cursa!

Per tot això i molt més, no us perdeu el vídeo que hem fet de la jornada: reflecteix a la perfecció l’energia positiva que vàrem crear entre tots.

Gràcies de tot cor a participants, voluntaris, amics, associacions, companys de l’organització, La Marató de TV3, tots i totes, per fer de La Cursa de la UAB la gran festa solidària de la Universitat Autònoma de Barcelona.