(Re)viu la cursa

Tant per qui no va venir l’any passat i s’està pensant de participar-hi enguany, com per tots els que vàreu apropar-vos al campus de la UAB el 15 de desembre de 2013 a córrer, caminar, passejar, visitar la Fira d’Entitats o simplement a passar el dia i us ve de gust reviure la jornada, us proposem que veieu el següent vídeo.

Elaborat per Vila TV, un equip d’estudiants de comunicació audiovisual i residents a Vila Universitària, el complex d’habitatges per a estudiants del campus, el vídeo reflecteix no només la magnífica climatologia d’aquell diumenge de desembre, sino també l’ambient festiu i solidari de l’esdeveniment. Van ser més 2000 persones, grans, petits i de tota mena, vinguts d’arreu de Catalunya, gaudint a l’aire lliure del plaer de col·laborar en la lluita contra les malalties neurodegeneratives amb La Marató de TV3.

No us perdeu l’oportunitat de tornar o de venir per primer cop al campus el proper diumenge 14 de desembre i participar en una jornada tan significativa. Us hi esperem!