Gemma

Oct 30 2013

e-learning

Posted in Gemma |

La manera d’aprende des de que vaig acabar la meva etapa d’EGB (actual primària), passant per l’Institut fins la Universitat ha canviat molt. I més que cambiarà. M’enrecordo quan era petita i el meu pare va portar el 1er ordinador a casa, era molt gros!!! i ara em veig treballant amb el meu laptop que ocupa una quarta part d’aquell 1er PC.

Les noves tecnologies avancen i nosaltres amb elles. Comparteixo amb vosaltres un vídeo de youtube http://www.youtube.com/watchv=LVObzrvlWu0 , fixeu-vos en els dits de la nena, així ens farem la idea de com ha evolucionat la tecnologia.

Hi ha moltes diferències de les maneres d’aprende presencialment o amb aprenentatge 2.0. Ara hi penso quan anava a l’escola amb tota la motxilla plena de llibres i llibretes, pesava molt i anava carregada tot el dia, a més amb els meus patins i la bossa de natació, amb el 2.0 només fa falta un portàtil, una tablet…i llestos.

A l’època de l’institut, tota informació que necessitava la anava a trobar a la Gran Enciclopèdia, i tant que n’era de Gran!!! amb el 2.0 pots fer servir tantes enciclopèdies com necessitis, així com diccionaris, blogs de continguts, recursos didàctics, audios…pots trobar informació amb tan sols un click.

I a la Universitat! Em deixava la mà esquerra engarrotada, si hagués tingut el meu portàtil amb un simple word/excel…crec que hagués estat més eficient, més àgil, però les meves cervicals haguessin acabat trinxades.

He pogut llegir les vostres entrades. Molt bones totes les reflexions, heu parlat de tots els conceptes que l’Enric Serra ens va dir.

Jo us he deixat la meva reflexió amb la meva experiència en l’aprenentage.

Salut i aromes de Sant Llorenç!

1 comentari