Convocatòria de roda de premsa – 28 d’octubre del 2016

Roda de premsa: Novetats en les excavacions al Fòrum romà de Iulia Libica (Llívia)

Us convoquem el proper divendres dia 28 d’octubre a les 12 hores a una roda de premsa a l’Ajuntament de Llívia per presentar les interesants i sorprenents troballes de la campanya d’excavacions d’enguany al fòrum romà de Iulia Libica que ha finalitzat el 21 d’octubre.

En el marc d’aquesta darrera campanya s’ha documentat la presència d’un edifici singular, que ara podem confirmar que es tracta del temple romà que presidia el fòrum. Juntament amb les restes d’estructures, exponent d’una arquitectura excepcional, s’han trobat diversos fragments escultòrics d’un valor arqueològic molt notable.

Ens acompanyaran en la presentació, a més dels arqueòlegs, representants de les institucions que col·laboren amb l’Ajuntament en el projecte: l’Institut Català d’Arqueologia Clàssica, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Diputació de Girona i la Direcció General de Patrimoni Cultural de la Generalitat-Servei d’Arqueologia.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Premsa i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.