Notícies

Inauguració de l’Institut Mont Perdut (de Terrassa) – Divendres 21 de març de 2014

Nota de premsa

Vídeo de la Jornada

Premi Marta Mata de Pegagogia 2009 al nostre company Ramon Grau

El passat dia 22 de novembre de 2009 va ser lliurat el XXIX Premi de Pedagogia Marta Mata al nostre company Ramon Grau Sánchez pel seu treball sobre Altres formes de fer Ciència. Models didàctics alternatius a l’aula de ciències naturals a l’ESO.

En Ramon és director de l’IES Badalona Nou i col·labora des de fa molts anys amb l’ICE en els equips de formadors de Ciències Experimentals i actualment en la Xarxa d’Instituts Innovadors associats a l’ICE de la UAB.

Des del nostre blog volem expressar-li la nostra enhorabona i felicitació pel seu gran treball i agrair-li tota la feina que fa per l’institut, per la nostra xarxa i per l’ensenyament públic. A l’adreça http://www.rosasensat.org/premis/4/ trobareu informació sobre el Premi.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.