blog de la secció sindical d'ugt

març 27 2009

Comunicat sobre els incidents del dia 25 de març al Rectorat

Posted in General |

Comunicat UGT – UAB

Des de la secció sindical d’UGT condemnem els incidents del dia d’ahir 25 de març al Rectorat, protagonitzats per un reduït nombre d’estudiants, que van fer pintades i van forçar la porta de l’edifici fins a trencar-la. Així com hem exigit que es depurin les responsabilitats polítiques per les càrregues policials efectuades la setmana passada en les hores posteriors al desallotjament de l’ocupació del Rectorat de la UB, aquesta secció sindical també vol expressar el seu rebuig més contundent als mètodes emprats per una minoria d’estudiants.

Els incidents d’ahir van ser incidents carregats de violència verbal i física, completament contraposats a la reclamació de diàleg que fan els mateixos protagonistes de les accions esmentades. A més a més, amb aquest tipus d’incidents, aquesta minoria perjudica greument al conjunt del moviment estudiantil, facilitant la campanya de criminalització de les protestes estudiantils per part dels sectors més reaccionaris.

Bellaterra, 26 de març de 2009

This entry was posted on divendres, 27 març, 2009 at 9:29 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.