blog de la secció sindical d'ugt

març 24 2009

UGT-UAB reclama que es depurin responsabilitats per les càrregues policials

Posted in General |

UGT – UAB reclama que es depurin responsabilitats per les càrregues policials del 18 de març

Des de la secció sindical UGT de la UAB reclamem que s’aclareixin i es depurin les responsabilitats polítiques per l’actuació policial completament desproporcionada el passat dimecres 18 de març en el desallotjament dels estudiants tancats a l’edifici del rectorat de la Universitat de Barcelona (UB).

Els mossos van causar desenes de ferits, entre els estudiants, entre els periodistes i entre els vianants, des de gent gran fins a un nen de deu anys. Que els responsables policials hagin demanat disculpes als periodistes és una confirmació de la brutalitat emprada.

Des de la secció sindical d’UGT de la UAB volem expressar la nostra solidaritat amb les víctimes de les càrregues policials i reclamem que es depurin responsabilitats. No n’hi ha prou amb una disculpa formal que, a més, ha anat acompanyada amb la defensa de l’actuació policial per part d’alts càrrecs de la Conselleria d’Interior, el que per a nosaltres és ja un escàndol majúscul.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 23 de març de 2008

This entry was posted on dimarts, 24 març, 2009 at 11:15 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.