EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

febr. 26 2016

Alumnes de Patrimoni Cultural del Grau en Turisme visiten la Barcelona romana

A principis de mes de febrer els alumnes de Patrimoni Cultural del Grau en Turisme de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona van realitzar una visita a l’antiga Barcelona romana.

De la mà dels guies especialitzats Enrico Zanotti, Carlos Rodenas i la Dra. Maria Abril, professora de l’assignatura, no només van conèixer el patrimoni que configura el món de la Colonia Iulia Augusta Paterna Faventia Barcino, sinó que van viure de primera mà el què significa realitzar un treball de camp en temes de gestió.

Gràcies a tots aquells que heu fet possible aquesta activitat cultural.

This entry was posted on divendres, 26 febrer, 2016 at 18:43 and is filed under alumnes, General, Grau de Turisme, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.