EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

febr. 24 2016

L’exalumna Berta Nicolazzi, nomenada ‘Hotel General Manager’ al BQ Anfora Hotel

L'exalumna Berta Nicolazzi, nomenada 'Hotel General Manager' al BQ Anfora Hotel

Felicitem a l’exalumna de l’EUTDH, i Graduada en Direcció Hotelera, Berta Nicolazzi, per haver estat nomenada recentment com a Hotel General Manager al BQ Anfora Hotel 4* de Palma de Mallorca.

Recordem que la Berta es va graduar el passat 2012, i va participar en una estada professional al Sheraton de Seattle gràcies al conveni de col·laboració de la nostra Escola amb aquest prestigiós hotel americà.

Tota la comunitat de l’EUTDH UAB li donem l’enhorabona i li desitgem que continuï assolint més èxits!!!

This entry was posted on dimecres, 24 febrer, 2016 at 17:48 and is filed under ex-alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau en Direcció Hotelera, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.