EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

oct. 14 2015

Inauguració del Curs 2015-2016 de l’EUTDH – UAB

Inauguració del Curs 2015-2016 de l'EUTDH - UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El dimecres 21 d'octubre de 2015, a les 13:00 hores es celebrarà la Inauguració del Curs 2015-2016 de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona . L'acte es durà a terme al saló "Lluís Vives" de l'Hotel-Escola Campus.

El Sr. Patrick Torrent, Director Executiu de l'Agència Catalana de Turisme impartirà la lliçó inaugural titulada "El repte de la creació de producte. Innovació per al turisme del s. XXI a Catalunya".

Us hi esperem!!

This entry was posted on dimecres, 14 octubre, 2015 at 18:00 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, institucional, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.