EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

set. 28 2015

Postgrau en Ecoturisme i Turisme de Natura de l’EUTDH – UAB

L’Escola Universitària de Tursime i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona inicia el curs 2015-2016 amb una novetat formativa de Postgrau en l’àmbit de l’Ecoturisme i Turisme de Natura. Complementàriament als cursos d’especialització, que ja s’estan realitzant des de fa tres cursos, enguany s’inicia un nou postgrau concebut per totes aquelles persones que es volen especialitzar professionalment en el món de l’ecoturisme, el turisme de natura i el guiatge de natura.

El curs, que té com a professorat els millors professionals del sector, també va dirigit a aquelles persones que ja s’hi dediquen però volen millorar la seva formació i garantir una millor projecció professional. Es tracta de dos àmbits que presenten un gran potencial de creixement, tant en el context nacional, com en l’internacional.

Es tracta d’un curs creat per donar resposta a una necessitat cada vegada més evident en el mercat turístic. La demanda creixent de productes ecoturístics implica, efectivament, la necessitat de disposar d´empreses i professionals tant del sector públic com del privat suficientment formats per afrontar el repte d´oferir productes i serveis d´alta qualitat i amb garanties d´èxit.

El curs s’iniciarà el proper 2 de novembre de 2015 i les preinscripcions ja estan obertes. Tota la informació la trobareu clicant sobre aquest enllaç.

This entry was posted on dilluns, 28 setembre, 2015 at 15:41 and is filed under estudis, Futurs alumnes, institucional, Màsters i Postgraus, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.