EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 04 2015

Inici de curs per alumnes de 1er dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès i de 1er i 2on de Direcció Hotelera

El proper dilluns 7 de setembre de 2015, s’iniciaran les classes dels alumnes de primer curs del Grau en Turisme (a les 9:30 h del matí) i del Grau en Turisme en Anglès (a les 9 del matí); i el primer i segon curs del Grau en Direcció Hotelera a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Els alumnes de primer any de Direcció Hotelera tindràn la presentació del curs a les 9:30 hores.

Sigueu benvinguts i benvingues a la nostra Escola!!!

This entry was posted on Divendres, 4 Setembre, 2015 at 20:34 and is filed under Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, grau en turisme en angles, institucional, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.