EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 30 2015

Guardonats i Guardonades del IV Premi CIEU – FUAB 2015 a la persona més emprenedora

El passat 12 de maig es va celebrar el lliurament del IV Premi CIEU-FUAB 2015 a la persona més emprenedora. El guardó va oferir especialment un reconeixement a l’alumnat més emprenedor de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents i l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral (totes Escoles de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona).

A més, en aquesta edició, l’esmentat premi va tenir una dotació total de 750 euros (250 Euros per cadascuna de les tres categories), comptant amb la participació tant, d’alumnes de les tres Escoles de la FUAB, com de la resta de la Universitat Autònoma de Barcelona, independentment del curs o titulació en la qual estiguessin matriculats/des.

En aquesta IV edició, els guanyadors/es van ser Verónica Luna i Ricard Marin (categoria “Emprenedor/a naixent” Escoles de la FUAB) fundadors de l’empresa “Viajes4patas”; Xènia Ortiz (categoria “Emprenedor/a consolidat/da” Escoles de la FUAB) fundadora de l’empresa “Restaurant Axol”); i Daniel Romero (categoria “Emprenedor/a UAB”) fundador de l’empresa “EasyFork”.

En l’acte hi va participar una de les fundadores de l’empresa “Trip4real”, Anna Cañadell, que va impartir una conferència sobre la seva experiència emprenedora. D’altra banda, Montserrat Balagueró (directora de la FUAB) i el David Urbano, director del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU), van participar també en aquest esdeveniment. Aquest últim, juntament amb Maria Noguera (directora d’estudis de l’EUTDH), Andreu Turró (membre del comitè científic del CIEU) i Sebastián Aparicio (tècnic del CIEU), van formar part del jurat del premi.

L’objectiu principal d’aquesta convocatòria era fomentar l’emprenedoria i la innovació entre els membres de la comunitat de les Escoles de la FUAB. D’aquesta manera, el tribunal va tenir en compte els següents criteris: l’esperit emprenedor dels/ de les estudiants, les accions dutes a terme en aquest sentit; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es va considerar la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes presentats per part dels participants.

This entry was posted on dijous, 30 juliol, 2015 at 19:47 and is filed under alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Ponències, premis, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.